Ik heb een klacht over groenten en/of fruit.

Dat kan gebeuren en dat is ontzettend vervelend. Groenten en fruit zijn een dagvers product en wij kunnen (nog) niet door het velletje heen kijken of alles er van binnen ook nog fris uitziet. Hoewel wij hier dagelijks zicht op houden is het mogelijk dat er een product in de knelling heeft gezeten of een bontjasje in de koelkast heeft aangetrokken. Dat laatste gebeurt vaak bij aardbeien, vooral bij extreem warm of koud weer. Maar ook aan het eind van het seizoen. Houd dan rekening met een kortere houdbaarheid.

Hoe dan ook, wij garanderen verse kwaliteit dus als er iets niet goed is, beschimmeld is of rot, kunt u dit gewoon bij uw volgende bezoek aangeven. U krijgt dan nieuwe mee of u mag voor het bedrag iets anders uitzoeken. U kunt ook even de winkel bellen.

Over smaak valt echter te twisten. Omdat de afkomst/teler van veel producten per seizoen anders is, kan de smaak van producten zoals bloemkool. pruimen, aardbeien, mandarijnen sterk verschillen. Dit is echter voor ieder persoonlijk en daarom kunnen wij in deze gevallen geen nieuwe aanbieden. Sommigen mensen houden van Italiaanse druiven, anderen van Griekse druiven.  Als u twijfelt in de winkel mag u altijd eerst even proeven.

Als u het lastig vindt om dit in de winkel te doen, dan kunt u ons eerst vooraf een mailtje sturen met uw klacht. Vermeld daarbij het filiaal waar u de boodschappen heeft gedaan. Wij nemen dan contact op met het filiaal en zorgen dat het probleem bij uw volgende bezoek wordt opgelost.

Het belangrijkst is dat u tevreden blijft en als er iets niet goed is, horen wij dit graag zodat we ons kunnen verbeteren en het samen met u kunnen oplossen.

De Koopman b.v.
Hoofdkantoor: 0318-546472
email: [email protected]